Švietimo reformos ir teisingumas
ŠVIETIMO POLITIKOS PROBLEMOS
Giedrė Purvaneckienė
Giedrė Čiužaitė
Publikuota 2010-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2010.25.3006
85-99.pdf

Reikšminiai žodžiai

teisingumas
švietimo teisingumas
švietimas
aukštasis mokslas

Kaip cituoti

Purvaneckienė, G. and Čiužaitė, G. (2010) “Švietimo reformos ir teisingumas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 25, pp. 85–99. doi:10.15388/ActPaed.2010.25.3006.

Santrauka

Docentė socialinių mokslų (edukologija) daktarė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513, Vilnius

Edukologijos magistrė
Vilniaus universiteto Edukologijos katedra
Universiteto g. 9/1, LT-01513, Vilnius

Remiantis mokslinės literatūros šaltinais, teisės aktais ir statistikos duomenimis, analizuojama švietimo teisingumo samprata, jos atspindžiai Lietuvos teisės aktuose ir reformų įtaka galimybėms siekti teisingumo švietime. Parodoma, kad reformų metu į švietimo teisingumo klausimus nebuvo kreipiama dėmesio, o reformų rezultatas – mažėjantis teisingumas.

85-99.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2