Direktoriaus pavaduotojo mokslui institucijos įkūrimo Lietuvos profesinio ugdymo posistemėje prielaidos
Straipsniai
Irena Leliūgienė
Rūta Klimašauskienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9533
PDF

Reikšminiai žodžiai

Profesinis ugdymas
profesinio rengimo Sistema
švietimo vadyba
direktoriaus pavaduotojas.

Kaip cituoti

Leliūgienė I. ir Klimašauskienė R. (2016) „Direktoriaus pavaduotojo mokslui institucijos įkūrimo Lietuvos profesinio ugdymo posistemėje prielaidos“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 253-262. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9533.

Santrauka

Šiame straipsnyje analizuojami direktoriaus pavaduotojo mokslui veiklos ypatumai, apžvelgiamos direktoriaus pavaduotojo mokslui institucijos įkūrimo prielaidos Lietuvos profesinio ugdymo posistemėje, remiantis empiriniu tyrimu, atliktu profesinėse žemės ūkio profilio ugdymo institucijose.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.