Profesinio pasirinkimo motyvacijos raiška renkantis socioedukacinio darbo profesijas: tarpkultūrinis palyginimas
Straipsniai
Aistė Urbonienė
Irena Leliūgienė
Publikuota 2004-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.13.9635
PDF

Reikšminiai žodžiai

motyvacija
profesiniai motyvai
pasirinkimas
socioedukacinis darbas

Kaip cituoti

Urbonienė A. ir Leliūgienė I. (2004) „Profesinio pasirinkimo motyvacijos raiška renkantis socioedukacinio darbo profesijas: tarpkultūrinis palyginimas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 13(13), p. 62-71. doi: 10.15388/ActPaed.2004.13.9635.

Santrauka

Straipsnyje supažindinama su profesinio pasirinkimo motyvacijos samprata, teoriškai pagrindžiami jos formavimuisi bei kuriant jos modelį turintys įtakos vidiniai ir išoriniai veiksniai. Profesinio pasirinkimo motyvacija apibrėžiama kaip dinamiška hierarchinė struktūra, kurioje profesijos pasirinkimo motyvai pasiskirsto pagal tris dimensijas. Analizuojama profesinio pasirinkimo motyvacijos įtaka pasirenkant socioedukacines specialybes, pabrėžiamas šios profesinės veiklos išskirtinumas kintamos visuomenės kontekste. Baltarusijos, Lietuvos ir Švedijos universitetuose atlikto tarpkultūrinio tyrimo rezultatai atskleidžia, kokie profesinio pasirinkimo motyvai vyrauja skirtinguose sociokultūriniuose kontekstuose.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.