Studentų požiūris į mokymą(-si) aukštosiose mokyklose
Straipsniai
Vaiva Zuzevičiūtė
Publikuota 2004-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.13.9637
PDF

Reikšminiai žodžiai

aktyvus mokymasis
mokymosi paradigma
prasmingas mokymasis

Kaip cituoti

Zuzevičiūtė V. (2004) „Studentų požiūris į mokymą(-si) aukštosiose mokyklose“, Acta Paedagogica Vilnensia, 13(13), p. 81-86. doi: 10.15388/ActPaed.2004.13.9637.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas studentų požiūris į mokymą(-si), atskleidžiami kai kurie veiksniai, skatinantys giluminį požiūrį į mokymąsi ir mokymosi visą gyvenimą kompetencijos ugdymąsi. Tarp jų analizuojama studentų motyvacija kaip vienas iš svarbiausių prasmingo mokymosi elementų bei veiksnių.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.