Savidirektyvinio kalbos mokymosi pažangos registro formos
Straipsniai
Jolita Šliogerienė
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9697
PDF

Reikšminiai žodžiai

Lisabonos strategija
savidirektyvinis kalbos mokymasis
pažangos registras
mokymosi žurnalas
aplankas

Kaip cituoti

Šliogerienė, J. (2006) “Savidirektyvinio kalbos mokymosi pažangos registro formos”, Acta Paedagogica Vilnensia, 17, pp. 179–187. doi:10.15388/ActPaed.2006.17.9697.

Santrauka

Straipsnyje nagrinejama Lisabonos strategijoje numatyta viena iš aktualiausių problemų – svetimųjų kalbų mokėjimo problema tobulinant ekonominius ir socialinius santykius. Autonominių studijų, vadinamų savidirektyviosiomis studijomis, uždavinys yra sudaryti besimokantiesiems sąlygas patiems tobulinti svetimosios kalbos studijas ir prisiimti atsakomybę už jas. Tyrimo rezultatai parode, kad studentams reikia dėstytojo, kuris galėtų atlikti konsultanto, informacijos teikėjo ar partnerio vaidmenį naudojant naujus mokymo metodus, kurie skatina autonomiškumą ir norą patiems vertinti bei kontroliuoti savo studijų eigą. Atliktas tyrimas leidžia teigti, kad studentų mokymosi pažanga turėtų būti fiksuojama ir registruojama ir vienas iš efektyviausių būdų, skatinančių studentų atsakomybės jausmą, yra mokymosi žurnalai. Respondentų atsakymai rodo, kad naujų metodų, pavyzdžiui, projekto metodas, atvejų analizė, naudojimas svetimosios kalbos studijoms skatina dėstytojo ir studento dialogą ir suteikia studentams visavertes akademines studijas aukštojoje mokykloje.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.