Technologijų integravimas į socialinio darbo praktiką ir studijas: poreikis, iššūkiai ir galimybės
Straipsniai
Donata Petružytė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Violeta Gevorgianienė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Jūratė Charenkova
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Miroslavas Seniutis
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Eglė Šumskienė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Laimutė Žalimienė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Mai Yamaguchi
Japan Lutheran College image/svg+xml
Publikuota 2023-08-22
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2023.50.2
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

socialinio darbo profesinis tapatumas
vertybės
gebėjimai
žinios
technologijos

Kaip cituoti

Petružytė, D. (2023) „Technologijų integravimas į socialinio darbo praktiką ir studijas: poreikis, iššūkiai ir galimybės“, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, p. 23–36. doi:10.15388/ActPaed.2023.50.2.

Santrauka

Straipsnyje pristatomi kokybinio tyrimo rezultatai, atskleidžiantys Lietuvos ir Japonijos socialinio darbo programų dėstytojų požiūrį į inovatyvių technologijų plėtrą socialiniame darbe ir plėtros įtaką profesijos teorijai, praktikai ir vertybėms bei etikai. Tyrimo dalyviai išreiškė susirūpinimą dėl profesijos identiteto pokyčių ir profesijai būdingų žinių, įgūdžių ir vertybių kaitos, vykstančios technologijų integracijos kontekste. Kita vertus, technologijų integracija skatina galvoti apie besiformuojantį naują profesijos identitetą.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai