Kompiuterinių žaidimų integracija į mokymo(si) procesą mokykloje: naudoti, analizuoti, kurti
Straipsniai
Gintė Marija Ivanauskienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2020-12-28
https://doi.org/10.15388/SRE.2020.4
PDF

Reikšminiai žodžiai

kompiuteriniai žaidimai
medijų raštingumas
bendrasis ugdymas
mokytojai
integracija

Kaip cituoti

Ivanauskienė G. M. (2020) „Kompiuterinių žaidimų integracija į mokymo(si) procesą mokykloje: naudoti, analizuoti, kurti“, Vilnius University Open Series, 30, p. 42-52. doi: 10.15388/SRE.2020.4.

Santrauka

Šiame straipsnyje siekiama atskleisti skirtingus kompiuterinių žaidimų integracijos būdus ir kylančius iššūkius Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose. Kompiuterinių žaidimų integracijai nagrinėti pasirinktas projektas „Dideli maži ekranai. Medijų raštingumas Lietuvos mokyklose“ ir analizuojamos jame dalyvavusių skirtingų dalykų mokytojų patirtys. Atliktas tyrimas parodė, kad šio projekto veiklos kviečia mokytoją ir mokinį pereiti iš kompiuterinių žaidimų vartotojo į kritiko ar kūrėjo poziciją. Vis dėlto, nors kompiuterinių žaidimų integravimas mokymo(si) procese paskatina ne vieną teigiamą rezultatą, šiame procese mokytojai susiduria su ne vienu iššūkiu. Dėl to projektui pasibaigus tolesnės kompiuterinių žaidimų integravimo į bendrojo ugdymo mokyklas taikymo galimybės lieka ribotos.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.