Atminties politika ekrane: istorinės traumos estetika filme „Izaokas“ (Isaac) (2019)
Straipsniai
Gabrielė Norkūnaitė
Tarptautinių santykių ir politikos mokslų institutas, Vilniaus universitetas
https://orcid.org/0000-0002-9134-5607
Publikuota 2023-12-28
https://doi.org/10.15388/Polit.2023.112.5
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

Holokaustas
atminties aktyvizmas
atminties žemėlapio braižymas
viešoji istorija
Antrasis pasaulinis karas

Kaip cituoti

Norkūnaitė, Gabrielė. 2023. “Atminties Politika Ekrane: Istorinės Traumos Estetika Filme „Izaokas“ (Isaac) (2019)”. Politologija 112 (4): 139–162. https://doi.org/10.15388/Polit.2023.112.5.

Santrauka

Šiame straipsnyje siekiama išanalizuoti konkretų Lietuvos kino atvejį – istorinį filmą „Izaokas“ (2019). Šis filmas aktualizuoja Lietuvoje kilusias diskusijas dėl „paprastų žmonių“ laikysenos Antrojo pasaulinio karo metais ir (ne)kolaboravimo su nacistinės Vo­kietijos režimu. Naudojant emocinio įsitraukimo ir atminties aktyvizmo idėjas, tyrime aptariamas filmo potencialas įsitraukti į sudėtingos Antrojo pasaulinio karo atminties Lietuvoje formavimo procesą.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>