T. 30 (1983): Problemos

T. 30 (1983)

Problemos
Publikuota 1983-04-04

-

Žibartas Jackūnas
Tiesa mene
Santraukos peržiūros 170 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 630
5-15
PDF
Jadvyga Sasnauskienė
Dėl estetinio auklėjimo autonomiškumo
Santraukos peržiūros 136 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 243
16-22
PDF
Vijolė Parulskienė
M. Diufrenas apie estetinį objektą
Santraukos peržiūros 165 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 253
23-27
PDF
Krescencijus Stoškus
Menų sintezė: koncepcijos, formos ir reikšmė
Santraukos peržiūros 611 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 904
28-46
PDF
Edmundas Gedgaudas
Vaizdų ir garsų jungtys
Santraukos peržiūros 132 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 259
47-51
PDF
Liudas Truikys
Kūrybos kredo
Santraukos peržiūros 153 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 216
52-54
PDF
Tomas Sakalauskas
Susitikimas su L. Truikiu „Aidoje“
Santraukos peržiūros 114 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 203
55-57
PDF
Ada Byčko
Filosofinė sonata
Santraukos peržiūros 112 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 334
58-64
PDF
Rimantas Skeivys
K. Korsako meniškumo samprata
Santraukos peržiūros 139 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 245
65-75
PDF
[autorius nenurodytas]
Kokia turėtų būti Lietuvos estetikos istorija?
Santraukos peržiūros 125 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 106
76-92
PDF
Eugenijus Meškauskas
Tiesos kriterijaus taikymas atskiriems teiginiams
Santraukos peržiūros 169 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 216
93-95
PDF
Skirmantas Jankauskas
Nuo ko priklauso mokslo vertė?
Santraukos peržiūros 220 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 366
96-107
PDF
Valdas Pruskus
Modernistinės A. Maceinos ir P. Jako pažiūros į katalikybę
Santraukos peržiūros 178 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 219
108-118
PDF
Jūratė Patkauskaitė
V. Džeimso „radikalusis empirizmas“
Santraukos peržiūros 170 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 293
119-127
PDF
Algirdas Gaižutis
Muzikinis auklėjimas ir žmogaus harmoningumas
Santraukos peržiūros 119 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 192
128-129
PDF
V. Leonavičius
Mokslo vieta kultūroje
Santraukos peržiūros 128 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 205
130-131
PDF