T. 30 (1983): Problemos

T. 30 (1983)

Problemos
Publikuota 1983-04-04

-

Žibartas Jackūnas
Tiesa mene
Santraukos peržiūros 155 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 539
5-15
PDF
Jadvyga Sasnauskienė
Dėl estetinio auklėjimo autonomiškumo
Santraukos peržiūros 127 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 240
16-22
PDF
Vijolė Parulskienė
M. Diufrenas apie estetinį objektą
Santraukos peržiūros 151 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 243
23-27
PDF
Krescencijus Stoškus
Menų sintezė: koncepcijos, formos ir reikšmė
Santraukos peržiūros 580 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 853
28-46
PDF
Edmundas Gedgaudas
Vaizdų ir garsų jungtys
Santraukos peržiūros 122 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 237
47-51
PDF
Liudas Truikys
Kūrybos kredo
Santraukos peržiūros 142 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 207
52-54
PDF
Tomas Sakalauskas
Susitikimas su L. Truikiu „Aidoje“
Santraukos peržiūros 107 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 198
55-57
PDF
Ada Byčko
Filosofinė sonata
Santraukos peržiūros 102 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 324
58-64
PDF
Rimantas Skeivys
K. Korsako meniškumo samprata
Santraukos peržiūros 134 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 235
65-75
PDF
[autorius nenurodytas]
Kokia turėtų būti Lietuvos estetikos istorija?
Santraukos peržiūros 112 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 102
76-92
PDF
Eugenijus Meškauskas
Tiesos kriterijaus taikymas atskiriems teiginiams
Santraukos peržiūros 156 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 209
93-95
PDF
Skirmantas Jankauskas
Nuo ko priklauso mokslo vertė?
Santraukos peržiūros 214 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 359
96-107
PDF
Valdas Pruskus
Modernistinės A. Maceinos ir P. Jako pažiūros į katalikybę
Santraukos peržiūros 170 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 216
108-118
PDF
Jūratė Patkauskaitė
V. Džeimso „radikalusis empirizmas“
Santraukos peržiūros 155 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 286
119-127
PDF
Algirdas Gaižutis
Muzikinis auklėjimas ir žmogaus harmoningumas
Santraukos peržiūros 111 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 187
128-129
PDF
V. Leonavičius
Mokslo vieta kultūroje
Santraukos peržiūros 115 | Straipsnio (PDF) atsisiuntimai 202
130-131
PDF