DĖSTYTOJO ASMENYBĖS VAIDMUO BŪSIMOJO MOKYTOJO RENGIMUI (ŽVALGOMOJO POBŪDŽIO TYRIMAS)
Straipsniai
S. Kregždė
Publikuota 1982-12-23
https://doi.org/10.15388/Psichol.1982.3.9151
PDF

Reikšminiai žodžiai

nuostatos
dėstytojai
asmenybė

Kaip cituoti

Kregždė S. (1982) „DĖSTYTOJO ASMENYBĖS VAIDMUO BŪSIMOJO MOKYTOJO RENGIMUI (ŽVALGOMOJO POBŪDŽIO TYRIMAS)“, Psichologija, 30, p. 109-116. doi: 10.15388/Psichol.1982.3.9151.

Santrauka

Pedagoginio instituto dėstytojų nuostatos į pedagoginį darbą, remiantis tuo, kaip tai mato studentai, buvo išanalizuotos. Buvo taikomas kolektyvinio anoniminio interviu metodas. Buvo nustatyta, kad 31 procentas dėstytojų labai vertina pedagogo profesiją, 25,5 vertina ją pozityviai, 10,5 proc. – negatyviai, o 33 proc. dėstytojų nuostatos studentai negalėjo įvardinti. Šie dėstytojai nesistengė išreikšti savo požiūrio į mokymą ir pedagogo profesiją. Skirtingų pakopų dėstytojų nuostatos skyrėsi iki 35%. Straipsnyje, remiantis rezultatais, tolesnės problemos tyrimo gairės nurodomos.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.