Pradžia
Numeriai
Einamasis
Archyvas
Paieška
Skelbimai
Redaktorių kolegija
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Paraiškos
Asmens duomenų apsaugos deklaracija
Kontaktai
Registruotis
Prisijungti
en
Kaip emocinis intelektas lemia geresnius besimokančiojo akademinius pasiekimus?
Pradžia
Numeriai
Einamasis
Archyvas
Paieška
Skelbimai
Redaktorių kolegija
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Paraiškos
Asmens duomenų apsaugos deklaracija
Kontaktai
Registruotis
Prisijungti
en
Registruotis
Prisijungti
en
Savišvieta
Goda Mačijauskaitė
Publikuota 2020-07-30
PDF
Reikšminiai žodžiai
emocinis intelektas
studentas
akademiniai pasiekimai
gebėjimai
Kaip cituoti
Mačijauskaitė, G. (2020) “Kaip emocinis intelektas lemia geresnius besimokančiojo akademinius pasiekimus?”,
Slauga. Mokslas ir praktika
, 1(7 (283), pp. 18–19. Available at:
https://www.zurnalai.vu.lt/slauga/article/view/19127
(Accessed: 2 May 2025).
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Slauga. Mokslas ir praktika
/
T 1 Nr. 7 (283) (2020): Slauga. Mokslas ir praktika
/
Kaip emocinis intelektas lemia geresnius besimokančiojo akademinius pasiekimus?
T 1 Nr. 7 (283) (2020)
Kaip emocinis intelektas lemia geresnius besimokančiojo akademinius pasiekimus?
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites