Švietimo įstaigų vadovų kompetencijų vertinimo kaita Lietuvoje
Straipsniai
Laima Liukinevičienė
Šiaulių universitetas
Lina Antanavičienė
Mažeikių „Vyturio“ pradinė mokykla
Publikuota 2018-12-31
https://doi.org/10.21277/st.v41i2.251
PDF

Reikšminiai žodžiai

vertinimo sistema
vadovų kompetencijų vertinimas
švietimo įstaigos vadovas

Kaip cituoti

Liukinevičienė, L. and Antanavičienė, L. (2018) “Švietimo įstaigų vadovų kompetencijų vertinimo kaita Lietuvoje”, Socialiniai tyrimai, 41(2), pp. 32–47. doi:10.21277/st.v41i2.251.

Santrauka

Straipsnyje pristatyta Lietuvos Respublikos švietimo įstaigų vadovų kompetencijų vertinimo kaita, aptarti pagrindiniai politiniai veiksniai, turėję įtakos tiems pokyčiams 1990–2018 m.: Nepriklausomybės atgavimas, siekis tapti ES nare, LR švietimo reformos, LR viešojo valdymo reformos, vadybos ir viešojo administravimo, švietimo vadybos, lyderystės mokslų plėtra Lietuvoje, gerosios ES šalių patirtys. Švietimo įstaigos vadovo pareigybei keliami reikalavimai ir tolesnės mokyklų vadovų karjeros galimybės Europos kontekste parodo galimą vadovų kompetencijų vertinimo sistemos tobulinimo Lietuvoje kryptingumą. Metodai: mokslinės literatūros ir kitų šaltinių kokybinė turinio analizė, apibendrinimas.

 
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai