Pasidalytosios lyderystės plėtros galimybės Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigose
Straipsniai
Dalia Dambrauskienė
Šiaulių universitetas
Laima Liukinevičienė
Šiaulių universitetas
Publikuota 2018-12-31
https://doi.org/10.21277/st.v41i2.252
PDF (Anglų)

Reikšminiai žodžiai

ikimokyklinio ugdymo įstaiga
pasidalytoji lyderystė
kontekstas

Kaip cituoti

Dambrauskienė, D. and Liukinevičienė, L. (2018) “Pasidalytosios lyderystės plėtros galimybės Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigose”, Socialiniai tyrimai, 41(2), pp. 48–60. doi:10.21277/st.v41i2.252.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos pasidalytosios lyderystės plėtros galimybės Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Teorinis tyrimas atskleidė, kad pasidalytosios lyderystės plėtrai yra svarbūs šie ugdymo įstaigų kontekstai: institucinis, bendruomenių, nacionalinis kultūrinis, ekonominis, politinis, mokyklų tobulinimo ir asmeninis specifinis. Remiantis teoriniu tyrimu galima teigti, kad Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų institucinis, mokyklų tobulinimo, asmeninis specifinis kontekstai yra palankūs pasidalytosios lyderystės plėtrai, o nacionalinis kultūrinis kontekstas, skirtingi ugdymo įstaigų bendruomenių kontekstai gali kelti sunkumų pasidalytosios lyderystės idėjų įgyvendinimui. Teorinis tyrimas atskleidė empirinių tyrimų būtinybę ir svarbą toliau tiriant pasidalytosios lyderystės plėtros galimybes Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigų kontekste.

 
PDF (Anglų)

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai