naujoji žiniasklaida interaktyvumas postmodernizmas patirtinis pažinimas reflektyvusis pažinimas
Kaip cituoti
Balčytienė, A. (2000) “Apie naujosios žiniasklaidos kuriamas iliuzijas”, Sociologija. Mintis ir veiksmas, (3-4), pp. 72–77. doi:10.15388/SocMintVei.2000.3-4.7226.
Šiame straipsnyje atskleidžiamas naujosios žiniasklaidos kūrinių dvilypis pradas: nors daugelis autorių naujosios žiniasklaidos interaktyvumą pateikia kaip unikalią savybę, kuri suteikia galios tiek kūrėjui, tiek skaitytojui, tačiau dažnai pamiršta, kad išsilaisvinimas gali įvilioti į pažadų pinkles. Straipsnyje remiamasi išsamiais individo elgesio tyrimais, kurie rodo, kad tik pasiekęs reflektyviojo pažinimo būseną, skaitytojas geba įvertinti kognityvinius sunkumus, susijusius su interaktyviuoju darbu.