Europos viešoji erdvė socialinis vaizdinys politinė komunikacija pranešimai apie ES naujienų šaltiniai žurnalistikos mokymas europinė žurnalistika
Kaip cituoti
Balčytienė, A., Juraitė, K. and Reingardė, J. (2015) “Sėkmingos Europos komunikacijos link: studijų atradimai ir žiniasklaidos polikos rekomendacijos”, Sociologija. Mintis ir veiksmas, 23, pp. 115–121. doi:10.15388/SocMintVei.2008.3.6073.
Sėkmingos Europos komunikacijos link: studijų atradimai ir žiniasklaidos polikos rekomendacijos
Santrauka
Žiniasklaidos sistemų konvergencijos, žurnalistikos kultūrų homogenizacijos, politinės komunikacijos priemonių, formų ir turinio įvairovės kontekste svarbu suvokti, kaip visi šie procesai paveiks Europos viešosios erdvės (trans)formacijas. Deja, kol kas nėra susiformavusios europinių naujienų darbotvarkės, todėl galime stebėti tik pavienius atvejus, kuomet ES tampa žiniasklaidos priemonių tema Europos mastu. Šiais atvejais naujienų šaltiniais tampa sensacingi įvykiai, krizės, oficialūs ES atstovų susitikimai. Kita vertus, žurnalistai orientuojasi į auditorijos poreikius, neišsamias jos žinias apie ES. Straipsnyje siekiama įvertinti svarbiausius Europos kaip naujo socialinio vaizdinio ypatumus, aptarti esamas ir potencialias problemas, įvardyti priemones, kurias galima panaudoti veiksmingiau perduodant informaciją apie Europos aktualijas.