Medijų psichologijos technologijų naudojimas formuojant pedagoginių specialybių studentų tolerantišką požiūrį į vaikus, turinčius negalią, profesinio mokymo procese Ukrainoje
Articles
Iryna Subashkevych
Ivan Franko National University of Lviv, Ukraine
Vira Korniat
Ivan Franko National University of Lviv, Ukraine
Publikuota 2020-12-30
https://doi.org/10.21277/se.v1i41.521
PDF

Reikšminiai žodžiai

inkliuzinis ugdymas
vaikai, turintys negalę
tolerancija
medijų švietimas
medijų psichologijos technologijos

Kaip cituoti

Subashkevych, I. and Korniat, V. (2020) “Medijų psichologijos technologijų naudojimas formuojant pedagoginių specialybių studentų tolerantišką požiūrį į vaikus, turinčius negalią, profesinio mokymo procese Ukrainoje”, Special Education, 1(41), pp. 173–212. doi:10.21277/se.v1i41.521.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama pedagoginių specialybių studentų tolerantiško požiūrio į vaikus, turinčius negalę, formavimo problema jų profesinio mokymo metu. Pažymima, kad Ukrainoje inkliuzinio ugdymo plėtojimo kontekste svarbu tobulinti aukštųjų mokyklų ugdymo procesą, siekiant paruošti kompetentingus darbuotojus, pasirengusius dirbti su vaikais, turinčiais negalę. Analizuojamas pedagoginių specialybių studentų suformuotas tolerancijos lygis. Siūloma darbo su studentais sistema naudojant medijų psichologijos technologijas ir medijų išteklius mokymosi procese, eksperimentiškai patikrinamas jų panaudojimo ugdymo procese efektyvumas.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.