Inkliuzinės paradigmos pagrindai šiuolaikiniame ugdyme
Articles
Svetlana V. Alekhina
Maskvos valstybinis psichologijos ir pedagogikos universitetas, Rusija
Elena V. Samsonova
Maskvos valstybinis psichologijos ir pedagogikos universitetas, Rusija
Tatiana A. Yudina
Maskvos valstybinis psichologijos ir pedagogikos universitetas, Rusija
Publikuota 2018-12-20
https://doi.org/10.21277/se.v1i38.366
PDF

Reikšminiai žodžiai

inkliuzija
inkliuzinis ugdymas
specialieji ugdymosi poreikiai
metodologija
kultūros istorijos teorija
ugdymo individualizavimas

Kaip cituoti

Alekhina, S.V., Samsonova, E.V. and Yudina, T.A. (2018) “Inkliuzinės paradigmos pagrindai šiuolaikiniame ugdyme”, Special Education, 1(38), pp. 33–60. doi:10.21277/se.v1i38.366.

Santrauka

Straipsnio tikslas yra teoriškai sumodeliuoti šiuolaikinio ugdymo inkliuzinę paradigmą. Tyrimas grindžiamas mokslinės literatūros ir antrinių duomenų analize. Remdamosi inkliuzinės paradigmos koncepcinio modelio analize, kultūros istorijos teorijos ir sistemos veiklos metodologijos teiginiais bei inkliuzinio ugdymo empirinių tyrimų rezultatais, autorės nurodo sąlygas inkliuzinio ugdymo plėtotei. Inkliuzinės paradigmos šiuolaikiniame ugdyme evoliucija reikalauja įvairių profesinio bendradarbiavimo modelių ir naujų technologijų bei jungtinės veiklos teorija grindžiamų metodų įdiegimo

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.