Kūno kultūros dalyko programos struktūra ir efektyvumas, siekiant pakeisti nuostatas į žmones su regėjimo negalia
Articles
David Cordente Mesas
Kastilijos-La Mančos universitetas, Ispanija
Sixto González Víllora
Kastilijos-La Mančos universitetas, Ispanija
Onofre Contreras Jordán
Kastilijos-La Mančos universitetas, Ispanija
Publikuota 2017-12-20
https://doi.org/10.15388/SE.2017.2
PDF

Reikšminiai žodžiai

inkliuzija
integruotas ugdymas
regėjimo negalia
adaptuotas kūno kultūros ugdymas
inkliuzinis / įtrauktį užtikrinantis sportas

Kaip cituoti

Cordente Mesas, D. , González Víllora, S. and Contreras Jordán, O. (2017) “Kūno kultūros dalyko programos struktūra ir efektyvumas, siekiant pakeisti nuostatas į žmones su regėjimo negalia”, Special Education, 2(37), pp. 79–132. doi:10.15388/SE.2017.2.

Santrauka

Pagrindinis mokslinio straipsnio tikslas buvo sukurti ir patvirtinti formuojančiosios kūno kultūros dalyko programos efektyvumą, siekiant pagerinti mokinių nuostatas regėjimo sutrikimo negalios. Tyrime dalyvavo 910 mokinių nuo 9 iki 13 metų amžiaus iš Kastilijos-La Mančos (Castilla-La Mancha) regiono (Ispanija). Dalyviai imitavo regėjimo negalią aštuonių kūno kultūros ugdymo užsiėmimų metu žaidybinio ir sportinio mokymosi aplinkoje. Be to, du kartus (iki ir po intervencijos) jie atsakė į autorių (2018) klausimyno klausimus, siekiat įvertinti vaikų nuostatas į regėjimo negalią bei vaikų nuostatas į integruotą kūno kultūros ugdymą pagal CAIPE-R (Block, 1995). Buvo atlikta aprašomoji ir lyginamoji analizė bei ANOVA. Rezultatai rodo, kad buvo pasiektas reikšmingas poveikis mokinių nuostatoms regėjimo negalios atžvilgiu. Dėl šios priežasties ateityje ši programa galėtų būti taikoma įvairiose mokyklose, nes jos efektyvumas įrodytas suformuotomis palankesnėmis mokinių nuostatomis inkliuzijos atžvilgiu.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.