Dailinio ugdymo programos realizavimo ypatumai specialiųjų poreikių turintiems ugdytiniams: pedagogų požiūris
Articles
Asta Vaitkevičienė
Šiaulių universitetas
Ona Jokubauskienė
Kelmės specialioji mokykla, Lietuva
Publikuota 2016-12-30
https://doi.org/10.21277/se.v1i35.256
PDF

Reikšminiai žodžiai

meninis ugdymas
meninė kompetencija
specialiųjų poreikių ugdytiniai
dailės programos ypatybės

Kaip cituoti

Vaitkevičienė, A. and Jokubauskienė, O. (2016) “Dailinio ugdymo programos realizavimo ypatumai specialiųjų poreikių turintiems ugdytiniams: pedagogų požiūris”, Special Education, 2(35), pp. 39–71. doi:10.21277/se.v1i35.256.

Santrauka

Straipsnyje analizuojamos dailinio ugdymo programos realizavimo ypatybės dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais ugdytiniais. Pabrėžiama, kad tyrimų, atskleidžiančių pedagogų požiūrį į meninio ugdymo programų turinį specialiųjų poreikių turintiems ugdytiniams, yra labai nedaug, todėl aktualu tirti, kaip pedagogai supranta meninio ugdymo paskirtį dirbdami su specialiųjų poreikių turinčiais ugdytiniais, ką jie mano ir kaip vertina dailės ugdymo programoje numatytas veiklos su specialiųjų poreikių turinčiais ugdytiniais kryptis. Išvadose teigiama, kad, įgyvendindami meninio ugdymo programą su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais, pedagogai suvokia meninio ugdymo paskirtį, yra įsitikinę, jog specialiųjų poreikių turinčių ugdytinių kūrybinė veikla skatina jų vaizduotę, plėtoja kūrybingumą, stiprina pasitikėjimą savimi. Rinkdamiesi meninio ugdymo veiklas, pedagogai yra pasiruošę atsižvelgti į individualius mokinių gebėjimus ir skirti jiems diferencijuotas užduotis. Pedagogai supranta meninio ugdymo vaidmenį specialiųjų poreikių turinčio ugdytinio asmenybės raidai, tačiau prieštaringai vertina veiklos kryptis.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.