Vaikų elgesio sunkumai mokykloje: specialiojo ugdymo mokytojų įžvalgos
Articles
Pilvi Hämeenaho
Juveskiulės universitetas, Suomija
Publikuota 2016-12-30
https://doi.org/10.21277/se.v1i35.276
PDF

Reikšminiai žodžiai

specialiojo ugdymo mokytojai
iššūkiai mokykloje
psichikos ir elgesio sutrikimai

Kaip cituoti

Hämeenaho, P. (2016) “Vaikų elgesio sunkumai mokykloje: specialiojo ugdymo mokytojų įžvalgos”, Special Education, 2(35), pp. 73–107. doi:10.21277/se.v1i35.276.

Santrauka

Straipsnyje apariama dabartinė specialiojo ugdymo situacija Suomijos pradinėse mokyklose, akcentuojami iššūkiai, kuriuos kelia žymių psichinių ir elgesio sutrikimų turinčių mokinių integravimas į bendrąsias mokyklas, kai profesiniai veiklos ištekliai yra riboti. Tyrimas grindžiamas klausimyno duomenimis. Gauti rezultatai pateikia įžvalgų, susijusių su specialiojo ugdymo mokytojų patirtimi ir priežasčių suvokimu, esant situacijai, kai sulaukiama nepakankamai paramos psichinės sveikatos problemų ir dėl to atsirandančių pasekmių mokyklos aplinkoje atvejais.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.