Statistinių duomenų analizės taikymas valstybiniam mokytojų rengimo užsakymui formuoti
Straipsniai
Romanas Januškevičius
Lietuvos edukologijos universitetas
Dalius Pumputis
Lietuvos edukologijos universitetas
Publikuota 2013-12-20
https://doi.org/10.15388/LJS.2013.13923
PDF

Reikšminiai žodžiai

statistinių duomenų analizė
statistinių dėsningumų taikymas
statistinis raštingumas
studijų krepšelis

Kaip cituoti

Januškevičius R. ir Pumputis D. (2013) „Statistinių duomenų analizės taikymas valstybiniam mokytojų rengimo užsakymui formuoti“, Lietuvos statistikos darbai, 52(1), p. 39-44. doi: 10.15388/LJS.2013.13923.

Santrauka

Statistikos kaip socialiai reikšmingos informacijos šaltinio vaidmuo šiuolaikinėje visuomenėje yra didžiulis. Nesugebėjimas įvertinti ir suprasti šio vaidmens – statistinis neraštingumas – gali sąlygoti negatyvias tendencijas planuojant socialinių procesų raidą, o statistinės duomenų analizės nepaisymas – neveiksmingą ar neefektyvų viešųjų lėšų panaudojimą. Šis straipsnis skirtas statistinių dėsningumų taikymui iliustruoti tokioje svarbioje švietimo srityje kaip valstybinio užsakymo formavimas rengiant mokytojų pamainą. Tačiau pagrindinis straipsnio tikslas yra atkreipti dėmesį ne tik į tai, kad skiriamų studijų krepšelių skaičiaus mažėjimas nėra proporcingas dirbančių mokyklose mokytojų skaičiaus mažėjimui, bet pabrėžti tai, jog valstybinio mokytojų rengimo užsakymo struktūra yra visiškai išbalansuota ir formuojama faktiškai be matematikos, informacinių technologijų, gamtos, geografijos, chemijos bei fizikos ir astronomijos mokytojų.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.