Įkūnijimas ir bendrystės jausmas kalbų mokymosi nuotoliniu būdu kontekstuose
Straipsniai
Minna Intke-Hernandez
University of Helsinki, Finland
Publikuota 2023-12-28
https://doi.org/10.15388/Taikalbot.2023.20.8
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

bendrystės jausmas
kalbos mokymasis
įkūnijimas
nuotolinis mokymas

Kaip cituoti

Intke-Hernandez, M. (2023). Įkūnijimas ir bendrystės jausmas kalbų mokymosi nuotoliniu būdu kontekstuose. Taikomoji Kalbotyra, 20, 104-125. https://doi.org/10.15388/Taikalbot.2023.20.8

Santrauka

Šiame darbe nagrinėjama, kaip įkūnijimas ir bendrystės jausmas realizuojami mokantis kalbų nuotoliniu būdu. Tyrime dalyvavo vienuolika studentų iš Helsinkio universiteto Kalbų centro. Duomenys buvo surinkti teminių interviu būdu, o analizėje buvo keliami šie tyrimo klausimai: 1) kaip įkūnijimas pasireiškia mokinių pasakojimuose apie kalbų mokymąsi internetu?, 2) kaip įkūnijimas ir bendrystės jausmas yra susiję nuotoliniame mokyme? Šio tyrimo analitinė prieiga paremta ryšių analize (angl. nexus analysis) (Scollon & Scollon 2004, 2007, 2009). Išanalizavus sąsajas tarp istorinių kūnų naratyvų ir kalbos mokymosi nuotoliu būdu kontekstų, tyrimo duomenyse išryškėjo keturi vytraujantys diskursai: 1) įkūnijimo poreikis; 2) įkūnijimo sąsajos su kalbėtojo galia; 3) privatus, saugumą suteikiantis įkūnijimas ir 4) įsikūnijimas materialaus bei socialinio pasaulio atžvilgiu.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.