Mados tinklaraštininkų įsitraukimas į mados rinkodaros komunikaciją Akvilė Mickevičiūtė
Straipsniai
Akvilė Mickevičiūtė
Vilnius University, Lithuania
Daiva Siudikienė
Vilnius University, Lithuania
Publikuota 2019-10-28
https://doi.org/10.15388/Im.2019.85.15
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

tinklaraštis
tinklaraštininkas
mados industrija
rinkodara
nuomonės formuotojas
mados lyderis
socialinės medijos

Kaip cituoti

Mickevičiūtė, A., & Siudikienė, D. (2019). Mados tinklaraštininkų įsitraukimas į mados rinkodaros komunikaciją Akvilė Mickevičiūtė. Information & Media, 85, 8-50. https://doi.org/10.15388/Im.2019.85.15

Santrauka

Dėl interneto plėtros XXI a. mados industrija susiduria su įvairiais iššūkiais. Straipsnyje nagrinėjama problematika yra glaudžiai susijusi su socialinių medijų įsigalėjimu ir jose vis didesnę galią įgyjančių nuomonės formuotojų veikla. Išpopuliarėjus socialinėms medijoms, mados pramonėje iškyla nauji veikėjai – mados tinklaraštininkai, kurie suburdami dideles sekėjų auditorijas socialiniuose tinkluose įgyja tam tikrą galios poziciją – jie gali formuoti savo sekėjų nuomones, pateikti įvairiausių mados produktų įvertinimus, dalyvauti vartotojų sprendimo priėmimo procesuose. Mados kompanijoms bendradarbiavimas su tinklaraštininkais tampa vis aktualesnis, todėl jis vis dažniau tampa reikšminga mados prekės ženklų rinkodaros strategijos dalimi. Šiame straipsnyje yra pristatomas atliktas teorinis ir empirinis tyrimas, kuriuo buvo siekiama išanalizuoti ir ištirti mados tinklaraštininkų vaidmenį šiuolaikinėje mados rinkodaros komunikacijoje.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai