Pagrindimas: Nepaisant to, kad finansų technologijų (Fintech) sektorius daugelyje šalių yra pripažintas strategine plėtros kryptimi, kriptovaliutų produktų diegimo lygis išlieka žemas. Tikslas: Šiuo tyrimu siekta ištirti veiksnius, darančius poveikį vartotojų pasitikėjimui kriptovaliutų produktais, ypač biržomis ir kriptovaliutų piniginėmis. Metodai: Taikytas trijų etapų mišriųjų metodų tyrimo modelis: du netikimybiniai patogumo imčių apklausos tyrimai ir sisteminė literatūros apžvalga. Po pirminio tyrimo (N = 45) atlikta literatūros apžvalga (N = 16) ir pakartotinis tyrimas (N = 95). Naudoti kokybinio ir kiekybinio tyrimo metodai. Rezultatai: Pasitikėjimo samprata turi būti suprantama kaip daugiareikšmė koncepcija, vartotojai skirtingai suvokia įvairius veiksnius, darančius poveikį jų kriptovaliutų produktų pasirinkimui. Nustatyti du pagrindiniai rezultatai: patogumo, o ne pasitikėjimo veiksnys yra svarbiausias kriptovaliutų produktų populiarumui ir diegimui. Antra, egzistuoja atvirkštinis ryšys tarp informacijos šaltinių apie kriptovaliutų produktus patikimumo ir populiarumo – mažiau populiarūs šaltiniai paprastai yra patikimesni. Vartotojai remiasi patogumo kriterijais, tokiais kaip naudojimo paprastumas ir prieinamumas, kurie netiesiogiai daro poveikį pasitikėjimo suvokimui. Išvados: Pasitikėjimo lygis nėra susijęs su konkrečiais produktais ar paslaugomis, bet priklauso nuo vartotojų ketinimų ir žinių bei kitų veiksnių. Tyrimo praktinės reikšmės: Autoriai siūlo politikos formavimo ir inovacijų plėtros kryptis, skirtas didinti vartotojų pasitikėjimą kriptovaliutų produktais.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.