IKT taikymo mokant ir mokantis matematikos IV klasėje poveikio mokinių pasiekimams tyrimas
Straipsniai
Vilma Gesevičienė
Lietuvos edukologijos universitetas
Edmundas Mazėtis
Lietuvos edukologijos universitetas
Publikuota 2012-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2012.30
PDF

Reikšminiai žodžiai

pradinė mokykla
IKT taikymas
mokinių matematikos pasiekimai
poveikis

Kaip cituoti

Gesevičienė V. ir Mazėtis E. (2012) „IKT taikymo mokant ir mokantis matematikos IV klasėje poveikio mokinių pasiekimams tyrimas“, Lietuvos matematikos rinkinys, 53(B), p. 163–168. doi: 10.15388/LMR.B.2012.30.

Santrauka

Siekiant išsiaiškinti informacinių ir komunikacinių technologijų (IKT) taikymo edukacinėje ir mokymosi aplinkose sąsajas su matematikos pasiekimais, buvo atliktas šių technologijų taikymo poveikio IV klasės mokinių matematikos pasiekimams tyrimas. Straipsnyje pristatomi pagrindiniai šio tyrimo rezultatai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.