Įtinklinto mokymo(si) metodo taikomosios matematikos dalykui taikymo patirties analizė
Straipsniai
Joana Kastickaitė
Mykolo Romerio universitetas
Aleksandras Krylovas
Mykolo Romerio universitetas
Saulius Norvaišas
Mykolo Romerio universitetas
Tadas Laukevičius
Mykolo Romerio universitetas
Publikuota 2012-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2012.34
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematikos dėstymas
įtinklinto mokymo(si) metodas
inovatyvūs mokymo(si) metodai

Kaip cituoti

Kastickaitė J., Krylovas A., Norvaišas S. ir Laukevičius T. (2012) „Įtinklinto mokymo(si) metodo taikomosios matematikos dalykui taikymo patirties analizė“, Lietuvos matematikos rinkinys, 53(B), p. 187–192. doi: 10.15388/LMR.B.2012.34.

Santrauka

Aprašoma pirmoji patirtis taikant įtinklintą mokymo(si) metodą (ĮMM) taikomosios matematikos dalyko dėstyme. ĮMM numato aktyvų studentų ir dėstytojo naudojimąsi internetinėmis technologijomis ir specialia programine įranga. Šio metodo taikymas matematikos dalykams nėra trivialus ir reikalauja ieškoti naujų didaktinių sprendimų.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>