Studentų žinių norminių ir kriterinių vertinimų derinimas
Straipsniai
Olga Navickienė
Mykolo Romerio universitetas
Aleksandras Krylovas
Mykolo Romerio universitetas
Publikuota 2012-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2012.36
PDF

Reikšminiai žodžiai

žinių vertinimas
studijų kokybė

Kaip cituoti

Navickienė O. ir Krylovas A. (2012) „Studentų žinių norminių ir kriterinių vertinimų derinimas“, Lietuvos matematikos rinkinys, 53(B), p. 197–202. doi: 10.15388/LMR.B.2012.36.

Santrauka

Bet kuris žinių vertinimo kiekybinių rezultatų interpretavimas atliekamas laikantis vieno iš dviejų principų – kriterinio arba norminio. Kriterinis vertinimas remiasi studento žinių (gebėjimų, įgūdžių, kompetencijų) palyginimu su tam tikrais standartais, dažniausiai aprašytais dalyko programoje. Taip vertinamos beveik visų Lietuvos universitetų studentų žinios. Kitas vertinimas – norminis – numato pasiekimų palyginimą tarpusavyje. Taip, pavyzdžiui, vertinami moksleiviai valstybiniuose brandos egzaminuose. Straipsnyje aptarti norminių vertinimų teoriniai ir praktiniai aspektai, galimybės juos taikyti studentų žinioms vertinti.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>