Studentų žinių norminių ir kriterinių vertinimų derinimas
Straipsniai
Olga Navickienė
Mykolo Romerio universitetas
Aleksandras Krylovas
Mykolo Romerio universitetas
Publikuota 2012-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2012.36
PDF

Reikšminiai žodžiai

žinių vertinimas
studijų kokybė

Kaip cituoti

Navickienė, O. and Krylovas, A. (2012) “Studentų žinių norminių ir kriterinių vertinimų derinimas”, Lietuvos matematikos rinkinys, 53(B), pp. 197–202. doi:10.15388/LMR.B.2012.36.

Santrauka

Bet kuris žinių vertinimo kiekybinių rezultatų interpretavimas atliekamas laikantis vieno iš dviejų principų – kriterinio arba norminio. Kriterinis vertinimas remiasi studento žinių (gebėjimų, įgūdžių, kompetencijų) palyginimu su tam tikrais standartais, dažniausiai aprašytais dalyko programoje. Taip vertinamos beveik visų Lietuvos universitetų studentų žinios. Kitas vertinimas – norminis – numato pasiekimų palyginimą tarpusavyje. Taip, pavyzdžiui, vertinami moksleiviai valstybiniuose brandos egzaminuose. Straipsnyje aptarti norminių vertinimų teoriniai ir praktiniai aspektai, galimybės juos taikyti studentų žinioms vertinti.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.