Gilaus ir paviršutiniško matematikos mokymosi raiškos tendencijos KTU
Straipsniai
Regina Novikienė
Kauno technologijos universitetas
Rasa Matiukaitė
Kauno technologijos universitetas
Publikuota 2013-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2013
PDF

Reikšminiai žodžiai

gilus mokymasis
paviršutiniškas mokymasis

Kaip cituoti

Novikienė R. ir Matiukaitė R. (2013) „Gilaus ir paviršutiniško matematikos mokymosi raiškos tendencijos KTU“, Lietuvos matematikos rinkinys, 54(B), p. 161–166. doi: 10.15388/LMR.B.2013.

Santrauka

Mokslininkai [3, 5] teigia, kad gabus vaikas gali būti tas, kuris anksti suprato, kaip reikia mokytis ir vartoja į analizę nukreiptą mokymosi stilių. Todėl mokėjimas mokytis gali būti esminis studento sėkmės veiksnys. Straipsnyje norima išsiaiškinti, kiek plačiai gilaus mokymosi strategijos yra paplitę tarp KTU studentų ir kokie išoriniai bei vidiniai faktoriai tam trukdo.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.