Reklamos internete vartotojų segmentavimas taikant latentinį Dirichlė paskirstymo modelį
Straipsniai
Darius Aliulis
Kauno technologijos universitetas
Vytautas Janilionis
Kauno technologijos universitetas
Publikuota 2015-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2015.01
PDF

Reikšminiai žodžiai

latentinis Dirichlė paskirstymas
Bajeso metodas
didžiųjų duomenų rinkinių analizė
vartotojų segmentavimas
reklama internete

Kaip cituoti

Aliulis D. ir Janilionis V. (2015) „Reklamos internete vartotojų segmentavimas taikant latentinį Dirichlė paskirstymo modelį“, Lietuvos matematikos rinkinys, 56(B), p. 1–6. doi: 10.15388/LMR.B.2015.01.

Santrauka

Vartotojų segmentavimas yra vienas iš aktualiausių reklamos internete uždavinių. Darbe šio uždavinio sprendimui siūloma taikyti adaptyvų latentinį Dirichlė paskirstymo modelį, kuris tinka ir didžiųjų duomenų rinkinių analizei. Pasiūlyti reklamų priskyrimo segmentams kriterijai ir ištirtos segmentavimo kokybės metrikų priklausomybės nuo segmentų skaičiaus.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.