Renkamės tiksliuosius mokslus?
Straipsniai
Vilma Gesevičienė
Lietuvos edukologijos universitetas
Edmundas Mazėtis
Vilniaus universitetas
Publikuota 2014-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2014.06
PDF

Reikšminiai žodžiai

tikslių ir gamtos mokslų dalykai
mokinio individualaus ugdymo planas
mokomųjų dalykų pasirinkimo motyvacija
pasirinkimo refleksija

Kaip cituoti

Gesevičienė V. ir Mazėtis E. (2014) „Renkamės tiksliuosius mokslus?“, Lietuvos matematikos rinkinys, 55(B), p. 28–33. doi: 10.15388/LMR.B.2014.06.

Santrauka

Straipsnyje apžvelgiami Lietuvos vidurinių mokyklų ir gimnazijų vyresniųjų klasių mokinių tiksliųjų mokslų dalykų pasirinkimo prioritetai ir motyvai bei atitiktis tolesniems mokinių profesinės veiklos ir studijų planams.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.