Tautinės tapatybės kaita: lietuvių kilmės mokinių atvejis
-
Lina Garšvė
Publikuota 2013-01-01
https://doi.org/10.15388/STEPP.2013.0.1391
67.pdf

Kaip cituoti

Garšvė, L. (2013). Tautinės tapatybės kaita: lietuvių kilmės mokinių atvejis. Socialinė Teorija, Empirija, Politika Ir Praktika, 7, 67-74. https://doi.org/10.15388/STEPP.2013.0.1391

Santrauka

Šiaulių universitetas
P. Višinskio g. 38, Šiauliai
Tel. (8 41) 59 57 80
El. paštas: linagarsve@yahoo.com


Straipsnyje analizuojama lietuvių kilmės mokinių tapatybės problematika mokyklose. Siekiant išanalizuoti tautinės tapatybės kaitos teorijas, atskleidžiamas daugiadimensinės tapatybės teorijos priešpriešinimas nacionalizmo tautinės tapatybės teorijai. Straipsnyje pristatomi ir analizuojami kokybinio tyrimo duomenys, siekiant parodyti tautinės tapatybės slinktis, atsiradusias dėl šiuolaikinių migracijos formų. Taip pat modeliuojama hermeneutinė klasė kaip galima alternatyva kylančioms mokyklose problemoms spręsti, kai klasėje susiduriama su daugybinėmis tapatybėmis, prieštaraujančiomis homogeniškam tapatybės diskursui.
Pagrindiniai žodžiai: tautinė tapatybė, lietuvių kilmės mokiniai, hermeneutinė klasė.

National identity change: the case of Lithuanian pupils
Lina Garšvė

Summary
In this paper, we analyze the national identity of Lithuanian pupils. The theories of national identity change are discussed in the first part of the paper. The second part of the paper is devoted to the analsis of data of a qualitative research. The analysis reveals a shift of national identity and the existence of a complex identity. As a solution to the problems of complex identity, a hermeneutic class as a tool is proposed.
Key words: national identity, Lithuanian pupils, hermeneutic class.

67.pdf

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 5 > >>