Socialiniame darbe žaidimų terapija taikoma kaip sociokultūrinė paslauga vaikų užimtumui organizuoti, tačiau ir kaip socialinę realybę transformuojantis socialinis veiksmas. Žaidimų terapija skirta vaiko pažinimui, identifikuojant vaikų problemas, įgalinant vaiką per dalyvavimą socialinės realybės konstravime, ugdytis socialinius įgūdžius bei socialinį atsparumą neigiamai socialinei įtakai. Remiantis tyrimų duomenimis, žaisdami vaikai jaučiasi laimingesni, labiau atsipalaidavę, juos supa geresnės emocijos, tačiau tuo pačiu konstruojama realybė, leidžianti pereiti nuo „tylos kultūros“ prie „balso kultūros“. Todėl žaidimų terapija yra taikoma siekiant kelti vaikų emocinę savijautą, atpažinti socialinių įgūdžių stoką, prisidedant prie vaikų geresnio savęs vertinimo, pasitikėjimo savimi bei sėkmingesnio vaikų kritinio įsitraukimo į juos supančią socialinę realybę.
Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.