Būsimų mokytojų bendrųjų metakognicijų ugdymas
Straipsniai
Ilze Briška
University of Latvia
Gunta Siliņa-Jasjukeviča
Univeristy of Latvia
https://orcid.org/0000-0002-6493-5396
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.3
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

bendroji / mokslo srities metakognicija
transformuojantis mokymasis
refleksija
mokytojų rengimas

Kaip cituoti

Briška, I. and Siliņa-Jasjukeviča, G. (2022) “Būsimų mokytojų bendrųjų metakognicijų ugdymas”, Acta Paedagogica Vilnensia, 49, pp. 43–55. doi:10.15388/ActPaed.2022.49.3.

Santrauka

Pristatomame tyrime siekiama išsiaiškinti, kaip galima ugdyti būsimų mokytojų bendrąsias metakognicijas universitetinių studijų metu.
Tyrimo tikslas – ištirti, kokia refleksijos forma efektyviau padeda ugdyti bendrąsias studijuojančių būsimų mokytojų metakognicijas. Šiuo tikslu analizuojama metakognicijos (MK) struktūra, jos komponentai interpretuojami transformuojančio mokymosi prieigos aprėptyje. Siekiant apibrėžti bendrųjų metakognicijų parametrus, sukurtos visus MK komponentus apimančios sakinių užbaigimo užduotys refleksijai, o pristatomame mišrių metodų tyrime įrodoma sakinių užbaigimo užduočių reikšmė ugdant studentų bendrąsias metakognicijas.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.