Moksleivių vaikinų sąmoningumo ugdymas reflektuojant internetinę pornografiją
UGDYMAS IR SOCIALIZACIJA
Jonas Ruškus
Irmantas Sujeta
Publikuota 2011-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2011.26.2979
PDF

Reikšminiai žodžiai

internetinė pornografija
viktimizacija
sąmoningumo ugdymas
refleksija

Kaip cituoti

Ruškus J. ir Sujeta I. (2011) „Moksleivių vaikinų sąmoningumo ugdymas reflektuojant internetinę pornografiją“, Acta Paedagogica Vilnensia, 260, p. 82-95. doi: 10.15388/ActPaed.2011.26.2979.

Santrauka

Profesorius socialinių mokslų
(edukologijos) daktaras
Vytauto Didžiojo universiteto
Socialinio darbo katedra
K. Donelaičio g. 58, LTLT-44248 Kaunas
Tel. (8 37) 22 27 39
El. paštas: j.ruskus@smf.vdu.lt

Socialinio darbo magistras
UAB „Uno Kompiuteriai“ pardavimų vadovas
Žirmūnų g. 139, Vilnius
Tel. 8 628 77 425
El. paštas: irmantas.sujeta@gmail.com

Internetinė pornografija suvokiama kaip viena iš smurto ir viktimizacijos formų. Pornografijos internetu vartotojais, o kartu ir smurto bei viktimizacijos objektu, neretai tampa vaikai ir jaunuoliai, ypač berniukai ir vaikinai. Pornografija – ugdymo aplinkose nutylima tema, ji suvokiama kaip nelegali ir ypač nemorali veikla. Straipsnyje pristatomas tyrimas, kuriuo buvo siekiama įveikti neregimus socialinius draudimus ir moksleivių vaikinų grupėse inicijuojant internetinės pornografijos refleksiją – ugdyti dalyvių sąmoningumą. Tyrimas atliktas remiantis veiklos tyrimo dalyvaujant metodologija, kuri leido grupinių diskusijų būdu įvardijant turimus internetinės pornografijos suvokimus, projektuojant prevencines priemones, ugdyti vaikinų sąmoningumą internetinės pornografijos atžvilgiu.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.