Vadovavimas mokyklai: mokyklos gyvenimas ir jo organizavimas
Straipsniai
Romualda Dobranskienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1997.04.9411
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokyklos gyvenimas
vadovavimas mokyklai
mokyklos bendruomenė
mokinių savivalda

Kaip cituoti

Dobranskienė R. (2016) „Vadovavimas mokyklai: mokyklos gyvenimas ir jo organizavimas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 40, p. 91-99. doi: 10.15388/ActPaed.1997.04.9411.

Santrauka

Lietuvos mokyklos reformos dokumentuose akcentuojama humanistinė, kiekvieną bendruomenės narį ugdanti mokyklos gyvenimo esmė. Tačiau, kad mokyklos gyvenimas turėtų įtakos asmenybei ugdyti, reikia jį organizuoti. Pagrindinė vadovavimo mokyklai problema – kaip sujungti visus mokyklos bendruomenės narius – mokyklinio gyvenimo dalyvius, jų santykius, ugdymo veiksnius į darnią visumą. Vienas iš metodų, tinkančių šiai sudėtingai problemai spręsti, yra mokinių savivalda. Mokinių savivalda integruoja savyje visų bendruomenės narių suvienytas pastangas, todėl ji gali būti efektyvus mokyklos gyvenimo organizavimo metodas.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.