Mokinių vertinamieji emociniai santykiai su aplinka
Straipsniai
Tomas Stulpinas
Publikuota 2001-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9513
PDF

Reikšminiai žodžiai

Mokiniai
emociniai santykiai
santykiai su aplinka
idealo samprata.

Kaip cituoti

Stulpinas T. (2001) „Mokinių vertinamieji emociniai santykiai su aplinka“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 64-74. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9513.

Santrauka

Straipsnyje analizuojami jaunesniųjų moksleivių ir paauglių santykiai su aplinka. Sutelkus dėmesį į vertinamuosius emocinius santykių aspektus, išryškinami tiriamųjų baimės, užuojautos, tikėjimo, patikimumo objektai. Šalia to atskleidžiama moksleivių idealo samprata, taip pat jų patiriamas vienatvės jausmas.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.