Pedagoginė praktika kaip būsimų mokytojų bendravimo kompetencijos gerinimo prielaida
Straipsniai
Dėja Aukštkalnytė
Publikuota 2001-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9528
PDF

Reikšminiai žodžiai

Aukštasis mokslas
mokytojų ugdymas
profesinė praktika
bendravimo įgūdžiai.

Kaip cituoti

Aukštkalnytė D. (2001) „Pedagoginė praktika kaip būsimų mokytojų bendravimo kompetencijos gerinimo prielaida“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 205-215. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9528.

Santrauka

Straipsnio tikslas-atskleisti pedagoginės praktikos aukštojoje mokykloje galimybes, plėtojant būsimųjų muzikos mokytojų mokėjimą bendrauti. Straipsnyje išryškinta studentų mokėjimų bendrauti priklausomybė nuo pedagoginės praktikos, kaip vienos iš esminių šių mokėjimų ugdymosi prielaidos. Kartu analizuojamos bendravimo problemos, kylančios praktikos metu. Pateikiama ir būsimų bei esamų muzikos mokytojų požiūrio į bendravimą pedagoginės praktikos metu lyginamoji charakteristika. Siūlomos kai kurios pedagoginės praktikos komunikacinių galimybių tobulinimo rekomendacijos.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.