Kūrinio suvokimo svarba muzikos mokytojo darbe
Straipsniai
Dėja Aukštkalnytė
Saulius Gerulis
Publikuota 2003-12-29
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2003.11.9608
PDF

Reikšminiai žodžiai

muzika
ugdymas
mokytojas
muzikinis tekstas
suvokimas

Kaip cituoti

Aukštkalnytė D. ir Gerulis S. (2003) „Kūrinio suvokimo svarba muzikos mokytojo darbe“, Acta Paedagogica Vilnensia, 110, p. 152-159. doi: 10.15388/ActPaed.2003.11.9608.

Santrauka

Straipsnyje, interpretuojant kai kurias meno filosofijos teorijas, pateikiama muzikos kūrinio suvokimo problematika, siekiama pagrįsti jos gilaus pažinimo aktualumą muzikos mokytojo veikloje. Taip pat straipsnyje svarstomi muzikos mokytojų gebėjimai perteikti kūrinių suvokimą moksleiviams.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.