Pedagoginio profilio studentų kūrybiškumo pokyčiai
Straipsniai
Daiva Grakauskaitė-Karkockienė
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9686
PDF

Reikšminiai žodžiai

kūrybiškumas
divergentinis mąstymas
divergentinio mąstymo parametrai
sklandumas
lankstumas
originalumas
kūrybiškumo ugdymas
kūrybiškumo ugdymo programa

Kaip cituoti

Grakauskaitė-Karkockienė D. (2006) „Pedagoginio profilio studentų kūrybiškumo pokyčiai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 170, p. 66-77. doi: 10.15388/ActPaed.2006.17.9686.

Santrauka

Lietuvoje kūrybiškumo ugdymo problematika psichologij'os mokslo darbuose mažai tyrinėta. Todėl šio tyrimo tikslas - ištirti Vilniaus pedagoginio universiteto (VPU) studentų, būsimų pedagogų, kūrybiškumo ugdymo galimybes mokantis psichologijos disciplinos. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad kūrybiškumo ugdymo programa gali daryti veiksmingą įtaką studentų kognityviems ir asmenybės kūrybiškumo parametrams.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.