Lyties dimensija socialiniame versle: Lietuvos socialinių verslininkių patirtys
Straipsniai
Aurelija Novelskaitė
Vilniaus universitetas
Raminta Pučėtaitė
Jyväskylä universitetas
Rasa Pušinaitė-Gelgotė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2018-07-04
https://doi.org/10.15388/Im.2017.80.11677
PDF

Kaip cituoti

NovelskaitėA., PučėtaitėR. ir Pušinaitė-GelgotėR. (2018) „Lyties dimensija socialiniame versle: Lietuvos socialinių verslininkių patirtys“, Informacijos mokslai, 800, p. 136-146. doi: 10.15388/Im.2017.80.11677.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama, kaip moterys – socialinės verslininkės – suvokia socialinį verslą ir lyties dedamąją tokiame versle. Interviu (n=18) su socialinių verslų Lietuvoje atstovėmis analizė parodė, kad socialinio verslo misija yra arba labai pragmatiška (organizacijų, turinčių socialinės įmonės juridinį statusą), atsiejama nuo socialinio poveikio, kurį tokie verslai paprastai kuria, arba gana neapibrėžta, tačiau akcentuojanti gėrio kūrimą. Tačiau į lyties dedamąją socialiniuose versluose žvelgiama stereotipiškai, t. y. lyties poveikis arba ignoruojamas, arba interpretuojamas stereotipiškai skirstant į tradiciškai laikomas vyriškomis ir moteriškomis veiklos sritis.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai