Vaiko atvaizdo naudojimas reklamai socialiniuose tinkluose
Straipsniai
Beatričė Jasinskaitė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Monika Ubavičiūtė
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Publikuota 2021-10-18
https://doi.org/10.15388/TMP.2021.9
PDF

Santrauka

Moksliniame darbe akcentuojama, kad yra reikalinga imtis teisinio reguliavimo priemonių, kurios užtikrintų vaiko kaip informacijos kūrėjo teises internetinėje erdvėje, nes vaikas yra itin pažeidžiamas visuomenės narys. Šiuo metu egzistuojantis reguliavimo mechanizmas nėra pajėgus apginti vaiko teisių, kai jo atvaizdas yra naudojamas reklamai netinkamai socialiniuose tinkluose. Dėl šios priežasties vaikas gali patirti tėvų piktnaudžiavimą valdžią, negarantuojama vaiko teisė į poilsį, turto atskirumo principas.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.