T. Vebleno parodomojo vartojimo teorija ir šiuolaikinės kultūros bei vartojimo tyrimų problemos
-
Jūratė Čemevičiūtė
Publikuota 2003-01-01
https://doi.org/10.15388/Problemos.2003.64.5353
PDF

Reikšminiai žodžiai

parodomasis vartojimas
tradicinės ir moderniosios visuomenės vartojimo modeliai
Vebleno
furgono
snobo efektai šiuolaikinėse vartotojo elgesio teorijose

Kaip cituoti

Čemevičiūtė, J. (2003) “T. Vebleno parodomojo vartojimo teorija ir šiuolaikinės kultūros bei vartojimo tyrimų problemos”, Problemos, 64, pp. 38–51. doi:10.15388/Problemos.2003.64.5353.

Santrauka

Straipsnyje analizuojama klasikinė parodomojo vartojimo teorija, išdėstyta amerikiečių ekonomisto Thorsteino Vebleno darbuose, ir jos ištakos. Aptariami parodomojo vartojimo tradicinėse visuomenėse pavyzdžiai, jo raida bei modifikacijos šiuolaikinėje vartotojiškoje visuomenėje. Parodomojo vartojimo fenomenas lyginamas su kitomis parodomojo arba demonstratyvaus elgesio formomis. Pateikiama kritinė T. Vebleno parodomojo vartojimo sampratos analizė, aptariama jos įtaka šiuolaikinėms ekonominėms ir sociologinėms vartotojo elgesio teorijoms.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.