Probleminio mokymosi sistema: Mastrichto patirtis
Straipsniai
Rūta Sargautytė
Publikuota 1999-01-01
https://doi.org/10.15388/Psichol.1999..4430
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymasis
probleminis mokymasis
Mastrichto universitetas

Kaip cituoti

Sargautytė, R. (1999). Probleminio mokymosi sistema: Mastrichto patirtis. Psichologija, 20, 74-79. https://doi.org/10.15388/Psichol.1999..4430

Santrauka

Aptariamos svarbios įžvalgos bei probleminio mokymosi sistemos pritaikymo būdai, remiantis vasaros kursų Mastrichto universitete dalyvio patirtimi. Probleminio mokymosi sistema yra palyginti nauja mokymo forma, turinti ilgą intelektinę istoriją. Šis požiūris išryškėjo kartu su kognityvine revoliucija psichologijoje. Mastrichto universitetas rėmėsi šia netradicine mokymo sistema nuo pat savo įkūrimo pradžios 1976 metais. Pagrindiniai probleminio mokymo principai yra: ankstesnių žinių aktyvavimas ir plėtojimas, pasitelkiant problemų analizę mažose grupėse; į problemą orientuotų semantinių ryšių kūrimas; ir episteminio smalsumo puoselėjimas. Keletas tyrimų, kurie empiriškai pagrindžia probleminio mokymosi sistemos prielaidas. Neskaitant profesinių žinių ir įgūdžių, grupinės diskusijos įgūdžius, reikalingus laisvesnei komunikacijai.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.