Žymieji ikitarybinio laikotarpio pedagogikos atstovai apie piešimo reikšmę, ugdant asmenybę
Straipsniai
J. Morkytė
Publikuota 1963-01-06
https://doi.org/10.15388/Psichol.1963.4.8873
PDF

Reikšminiai žodžiai

piešimo mokymas
pedagogikos istorija

Kaip cituoti

Morkytė, J. (1963). Žymieji ikitarybinio laikotarpio pedagogikos atstovai apie piešimo reikšmę, ugdant asmenybę. Psichologija, 4, 93-107. https://doi.org/10.15388/Psichol.1963.4.8873

Santrauka

Spręsdami harmoningos asmenybės auklėjimo klausimus, pedagogikos mokslo klasikai J. A. Komenskis, Z. Z. Ruso, D. Lokas, l. G. Pestalocis žymią vietą mokymo procese skyrė piešimui. Buvo keliamas piešimo lavinamasis vaidmuo, ugdant vaikų pojūčius, suvokimą, piešimo įgūdžių nauda praktiniame gyvenime. Ypatingai giliai estetinį auklėj imą suprato žymieji Rusijos pedagogikos atstovai L. Tolstojus ir K. Ušinskis. Jie reikalavo iškelti ne tik liaudies talentus, bet estetiškai auklėti visus liaudies vaikus, skiepijant grafinio išreiškimo įgūdžius, ugdant estetinius jausmus, vaizduotę, būtinus kiekvienai visapusiškai išlavintai asmenybei.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.