Teoriniai ir empiriniai suinteresuotųjų šalių dalyvavimo raiškos miesto prekės ženklo vystymo veiklose aspektai
Straipsniai
Lina Bivainienė
Vilniaus kolegija
Teodoras Tamošiūnas
Šiaulių universitetas
Publikuota 2019-12-11
https://doi.org/10.21277/st.v42i1.260
PDF

Reikšminiai žodžiai

miesto prekės ženklas
suinteresuotosios šalys
dalyvavimas
vystymas

Kaip cituoti

Bivainienė, L. and Tamošiūnas, T. (2019) “Teoriniai ir empiriniai suinteresuotųjų šalių dalyvavimo raiškos miesto prekės ženklo vystymo veiklose aspektai”, Socialiniai tyrimai, 42(1), pp. 5–18. doi:10.21277/st.v42i1.260.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas suinteresuotųjų šalių dalyvavimas vystant miesto prekės ženklą. Mokslo šaltinių analizės pagrindu apibūdinti suinteresuotųjų šalių ir jų dalyvavimo bei paties miesto prekės ženklo teoriniai kontekstai. Empiriniame tyrime išnagrinėti visi esami Lietuvos 8 miestų prekių ženklų vystymo patvirtinti dokumentai, visų 60 Lietuvos savivaldybių strateginiai plėtros planai, 15 ekspertų interviu rezultatai. Vadovaujantis mokslo šaltinių analize ir empirinio tyrimo rezultatais, identifikuotos pagrindinės suinteresuotosios šalys, dalyvaujančios miesto prekės ženklo vystymo veiklose, išskirti šeši miesto prekės ženklo elementai, apibūdintos šių elementų charakteristikos.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.