Studentų motyvacijos mokytis matematikos ir dėstytojų vertinimo metodikų tyrimas
Straipsniai
Laura Gudelytė
Mykolo Romerio universitetas
Aleksandras Krylovas
Mykolo Romerio universitetas
Tadas Laukevičius
Mykolo Romerio universitetas
Publikuota 2011-12-15
https://doi.org/10.15388/LMR.2011.me05
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematikos dėstymas
žinių vertinimas
statistiniai metodai

Kaip cituoti

Gudelytė L., Krylovas A. ir Laukevičius T. (2011) „Studentų motyvacijos mokytis matematikos ir dėstytojų vertinimo metodikų tyrimas“, Lietuvos matematikos rinkinys, 52(proc. LMS), p. 78–82. doi: 10.15388/LMR.2011.me05.

Santrauka

Šiame darbe taikant edukometrinius metodus analizuojama, kokią įtaką mokyklinės matematikos mokymosi patirtis bei rezultatai turi studentų studijų sėkmei antrajame kurse universitete. Taip pat analizuojama dėstytojų, vertinančių studentų žinias, subjektyvumo įtaka galutiniam studentų žinių vertinimo rezultatui. Tiriami MRU viešojo administravimo specialybės antrojo kurso studentai. Taip pat, remiantis empiriniais duomenimis, nagrinėjama, kokią įtaką matematikos supratimui turi jų polinkis į matematikos disciplinas. Skaičiavimais patvirtinama, kad laikiusių valstybinius matematikos egzaminus studentų taikomosios matematikos egzamino rezultatai yra geresni. Šie rezultatai taip pat patvirtinami nustatant studentų populiacijos klasterius, kuriuose jie sugrupuojami pagal mokyklos baigiamojo valstybinio egzamino ir taikomosios matematikos įvertinimus ir kiekybinių metodų studijų universitete rezultatus.



PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>