Inovatyvių mokymo metodų taikymas dėstant matematiką kolegijų studentams
Straipsniai
Judita Jonuševičienė
Klaipėdos valstybinė kolegija
Lina Dreižienė
Klaipėdos valstybinė kolegija
Rasa Nutautienė
Klaipėdos valstybinė kolegija
Publikuota 2012-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2012.32
PDF

Reikšminiai žodžiai

matematika
mokymo metodai
inovatyvūs metodai

Kaip cituoti

Jonuševičienė J., Dreižienė L. ir Nutautienė R. (2012) „Inovatyvių mokymo metodų taikymas dėstant matematiką kolegijų studentams“, Lietuvos matematikos rinkinys, 53(B), p. 175–180. doi: 10.15388/LMR.B.2012.32.

Santrauka

Straipsnyje apibūdinama mokymo metodų samprata bei jų skirstymas pagal įvairias mokslininkų metodikas, be to išskiriami inovatyvūs mokymo metodai (IMM), nagrinėjami šių metodų taikymo privalumai ir trūkumai dėstant matematiką. Kolegijų matematikos dėstytojų apklausos rezultatai parodė, kad dažniausiai taikomi tradiciniai mokymo metodai, technologijų ir skirtingų metodikų pagalba integruojant į juos inovatyvius metodus.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.