Šeimoje netektį patyrusių pradinių klasių mokinių vertybių internalizacijos raiška
Straipsniai
Tomas Butvilas
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9751
PDF

Reikšminiai žodžiai

socializacija
netektis
vertybių internalizacija
socialinis-dorovinis elgesys

Kaip cituoti

Butvilas T. (2005) „Šeimoje netektį patyrusių pradinių klasių mokinių vertybių internalizacijos raiška“, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, p. 38-48. doi: 10.15388/ActPaed.2005.14.9751.

Santrauka

Straipsnyje aptariamas socializacijos ir vertybių internalizacijos ryšio problemiškumas. Nurodoma, kad socializacijos tyrimuose nepakankamai dėmesio skiriama netektį šeimoje patyrusių vaikų vertybių internalizacijos problemoms. Prieinama išvados, jog šiems vaikams yra sunkiau perimti visuomenei priimtinas socialines-dorovines vertybes ir taip yra apsunkinama jų socializacija. Be to, darbe atskleidžiamas netektį šeimoje patyrusių pradinių klasių mokinių socialinis-dorovinis elgesys, kaip jų socializacijos raiškos rodiklis. Diagnostinio tyrimo pagrindu atskleidžiami šių vaikų vertybių internalizacijos, kaip jų socializacijos pagrindo, ypatumai lyties ir patirtos netekties aspektais.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.