Netektį šeimoje patyrusių pradinių klasių mokinių statusas klasėje kaip jų socializacijos veiksnys
Straipsniai
Tomas Butvilas
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9691
PDF

Reikšminiai žodžiai

pradinė mokykla
netektį patyrę vaikai
socializacija
statusas

Kaip cituoti

Butvilas T. (2006) „Netektį šeimoje patyrusių pradinių klasių mokinių statusas klasėje kaip jų socializacijos veiksnys“, Acta Paedagogica Vilnensia, 170, p. 122-131. doi: 10.15388/ActPaed.2006.17.9691.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama pradinių klasių mokinių, patyrusių netektį šeimoje (tėvų skyrybas, jų nedarbą ir išvykimą dirbti svetur, vieno iš jų mirtį, senelių mirtį), statusas klasėje. Remiantis empiriniais duomenimis mėginama palyginti netektį patyrusių ir jos nepatyrusių pradinių klasių mokinių statusą klasėje bei atskleisti netektį patyrusių vaikų požiūrį į savo statusą. Būtent vaiko požiūris į savo statusą ir tai, koks jo tikrasis statusas klasėje, turi didelę įtaką šio amžiaus vaikų (ypač šeimoje patyrusių netektį) socializacijai.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.